طراحی شاخص‌های ارزیابی راهبردی و نظام رتبه بندی

وضعیت شناسی راهبردی حوزه مطالعات اجتماعی مبتنی بر شاخصهای ارزیابی راهبردی است. به این منظور لازم است علاوه بر مطالعات تاریخی-نظری، نسبت به بررسی اسناد و سیاستهای بالادستی، بیانات مقام معظم رهبری و تجارب موفق اقدام شود و آنگاه شاخصهای ارزیابی راهبردی با بهره گیری از نظرات خبرگانی اعتبارسنجی و تدوین و یکپارچه شود. در اثر حاضر بخشهای مقدماتی فرآیند وضعیت شناسی راهبردی در عرصه های اجتماعی صورت گرفته است.

شناسه محصول: 51000
دسته : نظام رتبه بندی, همه محصولات

نام کتاب:طراحی شاخص‌های ارزیابی راهبردی و نظام رتبه بندی

مولفان: حیدر نجفی ، مصطفی کوچکزایی

صفحه آرایی: محمد ایزدی، حامد جعفری

طراح جلد: حامد جعفری

قطع: وزیری

تعداد صفحه: 122

ناشر: مرکز مطالعات راهبردی ژرفا

وب سایت: jsrc.ir

ویراست نخست، زمستان 99

نام اثر: طراحی شاخص‌های ارزیابی راهبردی و نظام رتبه بندی
مولفان:
سیدحسن آقامحمدی، حسن شریفی، مصطفی کوچکزایی، لطف‌الله مهدوی
شناسه محصول:

ناظر علمی: 
ویراستار:
طراح جلد و صفحه آرا: محمد ایزدی، حامد جعفری
قطع: وزیری
تعداد صفحه: 122
چاپ: زمستان 1399
ناشر: مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
وب سایت: Jsrc.ir
“برای تهیه این اثر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا با ما در ارتباط باشید”

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی شاخص‌های ارزیابی راهبردی و نظام رتبه بندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

محصولات مرتبط

keyboard_arrow_up