وضعیت شناسی راهبردی حوزه مطالعات اجتماعی مبتنی بر شاخصهای ارزیابی راهبردی است. به این منظور لازم است علاوه بر مطالعات تاریخی-نظری، نسبت به بررسی اسناد و سیاستهای بالادستی، بیانات مقام معظم رهبری و تجارب موفق اقدام شود و آنگاه شاخصهای ارزیابی راهبردی با بهره گیری از نظرات خبرگانی اعتبارسنجی و تدوین و یکپارچه شود. در اثر حاضر بخشهای مقدماتی فرآیند وضعیت شناسی راهبردی در عرصه های اجتماعی صورت گرفته است.
نام اثر: وضعیتشناسی فرهنگ اقتصادی در ایران
مولفان:
علیرضا حدادی، سینا شیخی، احسان آزمون نیا، فرشاد کرمی، مصطفی رنجبر کبوترخانی
شناسه محصول:
ناظر علمی:
ویراستار:
طراح جلد و صفحه آرا: محمد ایزدی، حامد جعفری
قطع: وزیری
تعداد صفحه: 97
چاپ: زمستان 1399
ناشر: مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
وب سایت: Jsrc.ir
“برای تهیه این اثر از طریق پیامرسانهای بله و ایتا با ما در ارتباط باشید”
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.