وضعیت‌شناسی اعتماد به واکسن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

شناسه محصول: 39200
دسته : داده کاوری و افکارسنجی شبکه های اجتماعی, همه محصولات

نام اثر: وضعیت‌شناسی اعتماد به واکسن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی
شناسه محصول:
مولفان:
ناظر علمی: محمد ستاری
ویراستار:
طراح جلد و صفحه آرا : محمد ایزدی، حامد جعفری
قطع: وزیری
تعداد صفحه: 85
چاپ: پائیز 1400
ناشر: مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
وب سایت: Jsrc.ir
“برای تهیه این اثر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا با ما در ارتباط باشید”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وضعیت‌شناسی اعتماد به واکسن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

محصولات مرتبط

keyboard_arrow_up