|بررسی ویژند «نگار» فعال در حوزه پوشاک

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، نشست نقد و بررسی نمانام «نگار» فعال در حوزه پوشاک با حضور علی قلعه قوند مدیرعامل ویژند «نگار» و مهسا فرزان مدیرعامل شرکت لباس وطن ایرانیان به عنوان منتقد برگزار شد.

folderاندیشکده هنر و رسانه, نشست‌ها
bookmarkنشست
آخرین اخبار
اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up