سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین بازیگر عرصه رسانه در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، با گذر زمان و تحولات در عرصه ی رسانه در ابعاد جهانی و ملی ، نقش و جایگاه سازمان صدا و سیما نیز دچار تحولات اساسی شده است.با توجه به روی کار آمدن رسانه های نوین و گسترش رسانه های مبتنی بر فضای مجازی در سال های اخیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی جایگاه قبلی خود در عرصه ی رسانه ای را از دست داده است .با در نظر داشتن شرایط مذکور و ناظر به صرف هزینه های کلان که در این سازمان صورت میگیرد در این راستا میز صدا و سیمای جمهوری اسلامی اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا در تلاش است با اتخاذ روندی مناسب و با توجه به اقتضائات موجود اقدام به برگزاری جلسات با اساتید دانشگاه ، نخبگان و فعالین رسانه ای کشور همچنین مطالعات و پژوهش در زمینه ی هنر و رسانه به دنبال ارائه راهبردهایی برای برون رفت رسانه ی ملی از شرایط موجود و رسیدن به جایگاه مطلوب در این سازمان است .
میز رادیو و تلوزیون
-
1-وضعیت شناسی رسانه ملی
2-جهاد تبیین در رسانه ملی
3-ارائه ایده های تحولی ناظر بر رسانه ملی
4-تجزیه و تحلیل مسائل راهبردی صدا و سیمای جمهوری اسلامی
5-هم افزایی در بین مراکز مطالعاتی با محوریت رسانه ی ملی
6-سیاستگذاری در عرصه رسانه ملی ، صوت و تصویر فراگیر
7- برگزاری نشست های تحول در هنر و رسانه
8-مرجع سازی مردمی در رسانه ملی
-
1- تبیین عمده ترین مسائل رسانه ملی
2-ترسیم وضعیت مطلوب رسانه ملی برای سیاستگذران و فعالان این عرصه
3- ارائه تصویری روشن از وضعیت سازمان صدا و سیما در عرصه ی رسانه ای کشور
4-ارائه راهبرد به منظور وصول رسانه ملی به نقطهی مطلوب
با تیم ما ملاقات کنید
ما کاری را که انجام می دهیم دوست داریم و آن را با علاقه انجام می دهیم
محسن دهگلی
مسئول میز رادیو و تلوزیون
0
طرح راهبردی
0
طرح راهبردی
0
هیئت اندیشه ورز
0