قهرمانان و ابرقهرمانان چگونه ساخته می‌شوند؟

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، میز مرجع‌سازی و قهرمان‌سازی اندیشکده‌ی هنر و رسانه‌ مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، پژوهشی با عنوان «چگونگی ساخت قهرمان و ابرقهرمان در هنر و رسانه» را در سال ۱۴۰۰ به سرانجام رساند.

این پژوهش که از نوع بنیادی و کاربردی و به روش تحلیل کیفی و مطالعه اسنادی و کتابخانه‌ای با هدف شناساندن اهمیت وجود قهرمان و ابرقهرمان و چگونگی ساخت آن‌ها در هنر و رسانه و کمک به طرح تحولی مرکز رشد و شتابدهی کمیک نگاشته شده، به بررسی کاربردی، مطالعاتی و آکادمیک قهرمان و ابرقهرمان می‌پردازد و در انتها نیز پیشنهادهای سیاستی کاربردی در این خصوص مطرح می‌کند.

در این پژوهش همچنین، پیشینه‌ی قهرمان و ابرقهرمان ، ویژگی‌ها، مخاطب و بسترهای نمایش قهرمانان و ابرقهرمانان نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

How to make heroes and superheroes in art and media

آخرین اخبار
اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up