|بررسی ویژند «نگار» فعال در حوزه پوشاک

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، نشست نقد و بررسی نمانام «نگار» فعال در حوزه پوشاک با حضور علی قلعه قوند مدیرعامل ویژند «نگار» و مهسا فرزان مدیرعامل شرکت لباس وطن ایرانیان به عنوان منتقد برگزار شد.

folderاندیشکده هنر و رسانه, نشست‌ها
bookmarkنشست
آخرین اخبار
اخبار مرتبط
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
keyboard_arrow_up
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x