وضعیت‌شناسی فرهنگ اقتصادی در ایران

وضعیت شناسی راهبردی حوزه مطالعات اجتماعی مبتنی بر شاخصهای ارزیابی راهبردی است. به این منظور لازم است علاوه بر مطالعات تاریخی-نظری، نسبت به بررسی اسناد و سیاستهای بالادستی، بیانات مقام معظم رهبری و تجارب موفق اقدام شود و آنگاه شاخصهای ارزیابی راهبردی با بهره گیری از نظرات خبرگانی اعتبارسنجی و تدوین و یکپارچه شود. در اثر حاضر بخشهای مقدماتی فرآیند وضعیت شناسی راهبردی در عرصه های اجتماعی صورت گرفته است.

شناسه محصول: 21000
دسته : همه محصولات, وضعیت شناسی

نام اثر: وضعیت‌شناسی فرهنگ اقتصادی در ایران
مولفان:
علیرضا حدادی، سینا شیخی، احسان آزمون نیا، فرشاد کرمی، مصطفی رنجبر کبوترخانی
شناسه محصول:

ناظر علمی: 
ویراستار:
طراح جلد و صفحه آرا: محمد ایزدی، حامد جعفری
قطع: وزیری
تعداد صفحه: 97
چاپ: زمستان 1399
ناشر: مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
وب سایت: Jsrc.ir
“برای تهیه این اثر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا با ما در ارتباط باشید”

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وضعیت‌شناسی فرهنگ اقتصادی در ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

محصولات مرتبط

keyboard_arrow_up