قهرمانان و ابرقهرمانان چگونه ساخته می‌شوند؟

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، میز مرجع‌سازی و قهرمان‌سازی اندیشکده‌ی هنر و رسانه‌ مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، پژوهشی با عنوان «چگونگی ساخت قهرمان و ابرقهرمان در هنر و رسانه» را در سال ۱۴۰۰ به سرانجام رساند.

این پژوهش که از نوع بنیادی و کاربردی و به روش تحلیل کیفی و مطالعه اسنادی و کتابخانه‌ای با هدف شناساندن اهمیت وجود قهرمان و ابرقهرمان و چگونگی ساخت آن‌ها در هنر و رسانه و کمک به طرح تحولی مرکز رشد و شتابدهی کمیک نگاشته شده، به بررسی کاربردی، مطالعاتی و آکادمیک قهرمان و ابرقهرمان می‌پردازد و در انتها نیز پیشنهادهای سیاستی کاربردی در این خصوص مطرح می‌کند.

در این پژوهش همچنین، پیشینه‌ی قهرمان و ابرقهرمان ، ویژگی‌ها، مخاطب و بسترهای نمایش قهرمانان و ابرقهرمانان نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

How to make heroes and superheroes in art and media

آخرین اخبار
اخبار مرتبط
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
keyboard_arrow_up
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x